Hoe te bestellen

Zoals u wellicht gemerkt heeft, zijn er een aantal veranderingen doorgevoerd sinds wij als Venne BV verder opereren. Eén van de belangrijkste wijzigingen betreft ons bestelproces voor particulieren. Waar u zich voorheen moest registreren als klant, is dit nu niet meer nodig. We willen het bestellen voor u zo eenvoudig mogelijk maken! Hier volgt een korte uitleg over hoe het nieuwe bestelproces werkt:

Bezoek onze website en klik op de knop ‘Bestellen’

U komt dan terecht in de consumentenwebshop van Venne BV. Scroll naar beneden om een aantal van onze producten te zien. Klik op een product om de beschikbare kleuren, hoeveelheden en prijzen te bekijken. U kunt ook direct naar het webshopmenu gaan door linksboven op ‘Webwinkel’ te klikken.

Alle garens staan overzichtelijk vermeld in het garenoverzicht aan de linkerkant, of u kunt de garens zoeken via de zoekbalk.


Zodra u het gewenste garen en de kleur heeft gevonden, klikt u op het product. U kunt vervolgens de hoeveelheid die u wilt kopen aanpassen en het in uw winkelmandje leggen.

Nadat u alles heeft toegevoegd aan uw winkelmandje, kunt u ervoor kiezen om verder te winkelen of af te rekenen.

    • Let op: Eventuele kortingen worden automatisch verrekend tijdens het afrekenen. De verzendkosten worden eveneens direct berekend.
    • Betaling: De betaling dient direct te worden uitgevoerd, aangezien achteraf betalen niet meer mogelijk is. Dit versnelt ook het gehele verzendproces.

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, zorgen wij ervoor dat deze zo snel mogelijk verzendklaar wordt gemaakt. Uw pakket wordt via UPS verzonden en u ontvangt uiteraard een track & trace link.

Nieuw!

U kunt nu ook de voorraad van een product zien. Dit wordt onder het artikel vermeld. Als de voorraad niet wordt weergegeven, is het artikel niet op voorraad.